Realizacja spraw i dokumentów we wszystkich Urzędach, których załatwienie jest możliwe na podstawie pełnomocnictw: – rejestracja znaków towarowych (marka, nazwa, logo), wzorów użytkowych, patentów i wynalazków – rejestracja pojazdów, – zmiana imienia lub nazwiska, – rejestracja działalności gospodarczej, – zgłoszenia do ZUS, – użytkowanie wieczyste, – pozwolenia i zgłoszenia budowy, – pozostałe sprawy.
Strefa pism
Redakcja pism administracyjnych i innych (w tym copywriting oraz korekta i przepisywanie tekstów) w wersjach tradycyjnych i e-mail: – wniosek, – odwołanie, – skarga, – podanie, – reklamacja, – notatka prasowa, – oferta i zapytanie ofertowe – inne. Przygotowywanie projektów Umów oraz zleceń.
Strefa procedur
Tworzenie dokumentów firmowych na potrzeby audytów, kontroli i certyfikacji: – ISO, – HCCP, – Regulaminy, – Statuty, – Pozostałe.